06 ноември 2008

Нови Играчки



Преди известно време колекцията ми от обективи нарастна с два пункта. А именно - сдобих се с две безценни стъкълца с доста повече житейски опит от мен самия. Behold! Teh Nikkor 50mm 1.4f mf & teh Nikkor 200mm 4f mf.
















След приятен спор с приятел фотограф на тема колко съм obsessed с новото тяло на Nikon, а именно D90, единодушно стигнахме до извода, че в момента се нуждая повече от нови обективи, отколкото от ново тяло. Та по случая, на шега за пореден път проверих обявите из фото форума и що да видя?! Гореспометите стъкълца се предлагаха за скромната сума от 300 лева. И вярно, че не са малко жълтици, но за точно тези парчета екипировка би било срамота да подми
на предложението. Пък и честно казано не ми е ясно каква беда трябва да сполети човек, че да реши да продава такива и толкова ценни антики (произведени 72ра и 77ма). Надявам се и да не разбера.
Чаках ги около седмица и една слънчева утрин те парадно нахлуха в инвентара ми. Нужни бяха само няколко кадъра и обективите ми се изплатиха изцяло - в емоционално-оргазмичен план. Та сега отдавна вече съм на печалба.



Няма коментари:

micro feed

    follow me on Twitter